Vevaxelgivare till din bil

Vevaxellägesgivare till topp biltillverkarna
- Vevaxelgivare VOLVO V70
- Vevaxelgivare VW GOLF
- Impulsgivare BMW 3-serie
- VW PASSAT
- Vevaxelgivare BMW 5-serie
- Vevaxelgivare AUDI A4
- Impulsgivare AUDI A6
- MERCEDES-BENZ E-klass
- Vevaxelgivare VW CADDY
- Vevaxelgivare VOLVO V50
- Impulsgivare VOLVO V60
- SAAB 9-3
- Vevaxelgivare MERCEDES-BENZ C-klass
- Vevaxelgivare SKODA OCTAVIA
- Impulsgivare FORD FOCUS
- VOLVO XC60
- Vevaxelgivare KIA CEE'D
- Vevaxelgivare VW TRANSPORTER
- Impulsgivare VOLVO XC70
- FIAT DUCATO
Andra reservdelar Elsystem
Vevaxelgivare defekt? » Identifiera felet • Laga • Monteringstips
Den fysikaliska processen såsom induktion kan framstå som magi om du inte vet hur den fungerar ännu. Denna särskilda vetenskapliga magi sker upprepade gånger i bilen, särskilt i pulsgeneratorn. Här används induktion för att göra specifika mätningar. Det klassiska exemplet är gasspjällsgivaren som mäter strypventilens position på ett mycket pålitligt sätt. Men även hjulets vinkel kan mätas mycket exakt om så önskas. En annan mätning som tas är hastigheten.
Den klassiska pulsgeneratorn är en simpel elektronisk enhet som tjänar till att mäta eller generera spänningsskillnader. Av detta skäl så drabbas pulsgeneratorn sällan av skador. Det finns inte tillräckligt många delar inuti pulsgeneratorn som kan skadas via slitage eller externa påverkningar. Men det betyder inte att du kan komma att behöva byta ut pulsgeneratorn någon gång under bilens livslängd. Dessutom bör du diagnostisera noga för att hitta om det är andra orsaker, och inte pulsgeneratorn, bakom problemen som du har stött på med din bil. Det kan vara andra delar i systemet som orsakar problemet.
I en pulsgenerator finns en induktiv sändare som tar mycket lång tid att diagnostisera. Utbytet sker däremot på nolltid i princip. Om du behöver en ny pulsgenerator så hittar du snabbt en sådan produkt med hjälp av vår reservdelssökmotor. Börja med att ange din bils modell så får du fram kompatibla pulsgeneratorer med några få musklick. Du finner även andra bildelar som sidodörrar, sidopaneler, remkåpa, motorhuv, vindrutetorkare, bränslefilter, bränslepumpar, kugghjul, lock till motorhuv, eller en hel bilkaross. Bara använd vår reservdelssökmotor till att börja med så är du hemma.
Den klassiska pulsgeneratorn är en simpel elektronisk enhet som tjänar till att mäta eller generera spänningsskillnader. Av detta skäl så drabbas pulsgeneratorn sällan av skador. Det finns inte tillräckligt många delar inuti pulsgeneratorn som kan skadas via slitage eller externa påverkningar. Men det betyder inte att du kan komma att behöva byta ut pulsgeneratorn någon gång under bilens livslängd. Dessutom bör du diagnostisera noga för att hitta om det är andra orsaker, och inte pulsgeneratorn, bakom problemen som du har stött på med din bil. Det kan vara andra delar i systemet som orsakar problemet.
I en pulsgenerator finns en induktiv sändare som tar mycket lång tid att diagnostisera. Utbytet sker däremot på nolltid i princip. Om du behöver en ny pulsgenerator så hittar du snabbt en sådan produkt med hjälp av vår reservdelssökmotor. Börja med att ange din bils modell så får du fram kompatibla pulsgeneratorer med några få musklick. Du finner även andra bildelar som sidodörrar, sidopaneler, remkåpa, motorhuv, vindrutetorkare, bränslefilter, bränslepumpar, kugghjul, lock till motorhuv, eller en hel bilkaross. Bara använd vår reservdelssökmotor till att börja med så är du hemma.
Toppsäljare: de mest populära produkter